Siłownia dla kobiet

Oferta
Cennik

Siłownia została stworzona głównie z myślą o kobietach. Zawiera urządzenia aerobowe: bieżnie, wiosła, rowerek treningowy, nordic trainer, atlasy do ćwiczeń siłowych, ławeczki treningowe ale przede wszystkim rollmasaż, z którego można korzystać max 15 minut przy jednorazowym wejściu, który skutecznie redukuje cellulit i poprawia jędrność skóry. W siłowni znajduje się także platforma wibracyjna - max 5 minut.

Przy siłowni znajduję się duża szatnia z prysznicem.

Wejście na siłownię nie jest limitowane czasem.

Ćwiczenia aerobowe (tlenowe) to rodzaj aktywności, który przyspiesza oddech i bicie serca, dzięki czemu do mięśni i narządów ciała dociera więcej utlenionej krwi. Serce i płuca osoby wykonującej taką aktywność współpracują przy dostarczaniu tlenu do organizmu. Ćwiczenia aerobowe zmuszając płuca i serce do cięższej pracy, wzmacniają je i poprawiają ich kondycję. Typowy okres ćwiczeń trwa od 20 do 60 minut. W momencie, kiedy zaczynasz ćwiczyć twój metabolizm gwałtownie wzrasta o około 20 krotnie względem stanu spoczynku. Jest to bardzo korzystna zmiana, jeśli powtarzana jest w sposób regularny. Zdolność mięśni do wytwarzania tej energii zależy od stałej dostawy tlenu. Spędzając trzy godziny tygodniowo na ćwiczeniach typu aerobowego wzmacniasz swoje serce, następuje wzrost jego wydajności oraz zdolności mięśni do wykorzystywania tlenu. Inne korzyści sportów aerobowych to znaczące zmniejszenie ryzyka zawału serca, czy rozwoju choroby wieńcowej; poprawa profilu cholesterolu (co również pomaga w obniżaniu ryzyka choroby wieńcowej); poprzez wywierany nacisk na kości, pomoc w utrzymaniu i wzroście siły kostnej; zwiększanie klasy związków chemicznych w mózgu (tzw. neurotransmiterów), które mogą spowolnić utratę pamięci krótkotrwałej; poprawa twojej zdolności do wykonywania więcej niż jednego zadania za jednym razem; zwiększanie wytrzymałości o jedną trzecią, a nawet więcej; poprawa przepływu krwi do kończyn i innych narządów. I to jeszcze nie wszystko. Regularne ćwiczenia aerobowe są jednym z najskuteczniejszych narzędzi w obniżaniu ciśnienia krwi oraz zmniejszaniu ilości tkanki tłuszczowej w organizmie. Codzienne ćwiczenia, nawet o umiarkowanej intensywności, są pomocne w łagodzeniu stresu, napięcia oraz zapobieganiu depresji pochodzenia endogennego. Ćwiczenia interwałowe (beztlenowe) są przeciwieństwem ćwiczeń aerobowych. Polegają na wykonywaniu krótkiego, energicznego wysiłku, który zwiększa siłę mięśni a nie poprawia krążenia ani oddychania. W rzeczywistości, większość ćwiczeń jest kombinacją ćwiczeń tlenowych i beztlenowych.

Szukasz siłowni w Gorlicach? Zapraszamy!

 

przy wejściu jednorazowym lub przy karnecie korzystanie z siłowni nie ma limitu czasowego, dodatkowo klienci mogą skorzystać z vibrotreningu max 5 min i z rollmasażu max 15 min. 

Młodzież / studenci – od 16 lat do 25 lat po okazaniu legitymacji 15% zniżki, Emerytki – 25 % zniżki

 

Akceptuje
Strona korzysta z plików cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, zgodnie z Polityką Cookies. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies.
ul. Podkościelna 13, II piętro Gorlice 38-300 Polska